29 Mart 2009 Pazar

17 Gün önce 'Yeter artık' demişti

17 Gün önce 'Yeter artık' demişti

Kaynak: stratejikboyut

BBP Liderini, Afyonkarahisar'ın Emirdağ İlçesi'nde elektrik çarpınca Yazıcıoğlu bakın ne demişti..?

BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu'nu, Afyonkarahisar'ın Emirdağ ilçesinde partisinin seçim bürosunun açılışında yaptığı konuşması sırasında mikrofondaki kaçak nedeniyle elektrik çarpınca, "Beni günlerce elektriğe verdiler. Yeter artık burada da mı elektriğe vereceksiniz" demişti.

Yazıcıoğlu, 10 Mart 2009 tarihinde Afyonkarahisar'ın Emirdağ ilçesinde partisinin seçim bürosunun açılışında halka hitap etti.

Emirdağ'da belediye başkanlığı için aday göstermediklerini belirten Yazıcıoğlu, il genel meclisi üyeliği için halktan destek istedi.

Konuşmasında, siyasetçilerin dürüst ve temiz olması gerektiğini ifade eden Muhsin Yazıcıoğlu, şöyle konuştu:

"Özen duyulan insanların aile ve ticari hayatı açık olacak. Güvenilir insanlar olacak. Siyasetin böyle yapılması halinde yararlı olacağını düşünüyorum. 41 yıldır bu anlayışla siyaset yapıyorum. Bu süre içinde hücreleri, kavgaları, cezaevlerini gördüm. Şimdi diyorum ki kavgaların, işkencelerin, çetelerin, mafyaların olmadığı bir Türkiye istiyorum. Milletimle bütünleşip, milletimle beraber iktidar olmak istiyorum."

Yazıcıoğlu, konuşmasının ardından Emirdağ pazar esnafını ziyaret etmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder